SAP Basis Destek Hizmetleri

7/24 Basis Desteği

“Bir SAP sistem yöneticisi, her SAP sisteminin BASIS bileşenlerinin ve işlevlerinin canlı çalışma sırasında doğru şekilde çalışmasını sağlar … Sistem yöneticisi olarak yaptığınız her şey tek bir amaca hizmet etmelidir: sistemin bütünlüğünü güvence altına almak ve korumak.”
-SAP Administration: Practical Guide, p. 17, 25 Galileo Press, 2011.

SAP Basis, herhangi bir SAP sisteminin temelidir.

SAP Best Practices standartlarında uzmanlaştığımız SAP Basis Yönetilen Hizmetler, eşsiz bir müşteri hizmeti taahhüt eder.

 

Uzaktan temel yönetim aşağıdakileri içerir, ancak bunlarla sınırlı değildir:

• Sistem izleme

– SAP sistemini izleme

– İzleme veritabanı sistemi

– İşletim sistemini izleme

– Sistem kullanılabilirliğini izleme

 

• Sistem yöneticisi

– Sistem performansını yönetmek

– Mevcut ve yaklaşmakta olan sorunlar için sistemi izlemek

– Yükseltmeleri ve kurulumları gerçekleştirmek

– SAP Best Practice tarafından öngörülen periyodik “kritik görevleri” gerçekleştirmek

 

• Veritabanı yöneticisi

– Veri tabanı güncellemeleri yapmak

– Veritabanı yamalarını uygulamak

– Sistem yenilemelerini gerçekleştirmek

– Veritabanını optimize et

– Performans parametrelerini ayarlamak

 

• Kullanıcı erişim yöneticisi

– Kullanıcı hesabı oluşturma

– Güvenlik rolü atamaları

– Yetkilendirme soruşturması

– Denetim raporları ve yardım

 

• Taşımacılık yöneticisi

– Ulaştırma

– TMS sorun giderme

– Müşteri kopyalar, ithalat ve ihracat yapar.

 

• Arkaplan iş yöneticisi

– İş başarısızlığını veya tamamlanmasını izlemek

– Arka plan işlerini zamanlamak

– Başarısız işlerin iş üzerindeki etkilerini değerlendirmeye yardımcı olmak

– Arka plan işleriyle ilgili sorunları gidermek

 

SAP yatırımlarınızda maksimum YG sağlamasının yanı sıra, uzman Basis desteği, kurum içi BT ekibinizi şirketin diğer iç projelerine odaklanma fırsatı sağlar ve onları geceleri ve hafta sonlarında eziyetten uzak tutar.