Rekabetin Her Anında SAP Altyapınız Emin Ellerde! | RISE with SAP için Basis Hizmetlerini Keşfedin!

Veri Merkezleri

GlassHouse Bulut Veri Merkezleri

Bu platformda paylaşılan erişilebilirlik durumları, veri merkezlerimizde bulunan IP adreslerinin erişim durumlarını bir dakikalık aralıklarla ölçerek hesaplanır. Bu hesaplama yöntemi ile paylaşılan erişilebilirlik durumları tüm veri merkezimiz için geçerlidir ve tekil müşterilerin toplam erişim durumunu göstermez.

KKB Veri Merkezi

Anlık
BEKLENİYOR
%---
Son 24 Saat
%---
Son 7 Gün
%---
Son 1 Ay

Equinix Veri Merkezi

Anlık
BEKLENİYOR
%---
Son 24 Saat
%---
Son 7 Gün
%---
Son 1 Ay

Turksat Veri Merkezi

Anlık
BEKLENİYOR
%---
Son 24 Saat
%---
Son 7 Gün
%---
Son 1 Ay

DUYURULAR

Geçmiş Olay ve Duyurularımız

BİLGİLENDİRME

|
20.10.2025 23:00

Değerli Müşterimiz, Equinix İstanbul Veri Merkezimizde yaşanan teknik sorunla ilgili çalışmalar başarıyla tamamlanmıştır. Erişim problemleri giderilmiş, sistem ve sunucu kontrolleri gerçekleştirilmiştir. Hizmetlerinizin normal işleyişi sürmektedir. Herhangi bir destek ihtiyacınız olması durumunda GH Destek Ekibimiz her zaman olduğu gibi sizlere yardımcı olmaya hazırdır. Bize support@glasshouse.com.tr adresinden veya 0212 360 1555 ile +90 549 660 06 69 numaralı telefonlarımızdan 7/24 ulaşabilirsiniz. Bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla, GlassHouse

BİLGİLENDİRME

|
20.10.2025 20:30

Değerli Müşterimiz, Equinix İstanbul Veri Merkezimizde yaşanan teknik sorunla ilgili iyileştirme çalışmalarımız, üretici ve veri merkezi yetkilileriyle koordineli şekilde devam etmektedir. Hizmet sürekliliğini en kısa sürede yeniden sağlamak amacıyla gerekli aksiyonlar uygulanmaktadır. Bu süreçte bazı hizmetlerde erişim kesintisi veya performans etkisi görülebilir. Gelişmeleri bu sayfa üzerinden düzenli olarak paylaşmaya devam edeceğiz. Bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla, GlassHouse

BİLGİLENDİRME

|
20.10.2025 18:00

Değerli Müşterimiz, Equinix İstanbul Veri Merkezimizde yaşanan teknik bir sorun nedeniyle erişim kesintisi yaşanmaktadır. Uzman ekiplerimiz ilgili üretici ve veri merkezi yetkilileri ile birlikte sorunun en kısa sürede giderilmesi için çalışmalarına devam etmektedir. Gelişmeler hakkında sizleri bilgilendirmeye devam edeceğiz. Bilgilerinize sunarız. ​​​​​​​ Saygılarımızla, GlassHouse

BİLGİLENDİRME

|
24.07.2025 17:00

Değerli Müşterimiz, 29.06.2025 12:45 - 16:01 tarihinde yaşanan hizmet kesintisine ait kök neden analizi dokümanının final versiyonuna aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.

BİLGİLENDİRME

|
08.01.2025 11:42

Değerli Müşterimiz, 02.12.2024 tarihinde yaşanan hizmet kesintisine ait kök neden analizi dokümanının final versiyonuna aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. RCA Dokümanı Bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla, GlassHouse

BİLGİLENDİRME

|
13.12.2024 12:38

Değerli Müşterimiz, GlassHouse Cloud Ankara KKB veri merkezimizdeki firewall cihazımızda yazılımsal bir sorun nedeniyle erişim sorunu yaşanmıştır. Uzman ekiplerimiz soruna müdahale etmiş ve çözümlenmiştir. Konu ile ilgili en kısa sürede sizlerle RCA dokümanı paylaşılacaktır. Bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla, GlassHouse

BİLGİLENDİRME

|
13.12.2024 12:38

Değerli Müşterimiz, GlassHouse Cloud Ankara KKB veri merkezimizde iç networkte bir sorun yaşanmaktadır. Uzman ekiplerimiz ile üzerinde çalışmaktayız. Konu ile ilgili en kısa sürede sizlerle bilgi paylaşılacaktır. Bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla, GlassHouse

BİLGİLENDİRME

|
05.12.2024 09:59

Değerli Müşterimiz, GlassHouse Cloud İstanbul EQX Veri Merkezi'nde 05 Aralık 01:00 – 08:00 saatleri arasında planlı bakım çalışmamız esnasında beklenmedik bir şekilde network altyapımızda sorun tespit edilmiştir. Sorun çalışma saatleri içerisinde giderilmiştir. Fakat bazı müşterilerimizde erişim problemleri yaşanmaya devam etmektedir. Uzman ekiplerimiz sorunun çözümü için çalışmalarına devam etmektedir. Çalışma tamamlandığında tekrar bilgi vereceğiz. Anlayışınız için teşekkür ederiz. Bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla, GlassHouse

BİLGİLENDİRME

|
02.12.2024 15:53

Değerli Müşterimiz, GlassHouse Cloud Ankara KKB Veri Merkezi'nde 02 Aralık 04:37 – 04:47 saatleri arasında beklenmedik bir şekilde network altyapımızda sorun tespit edilmiştir. Bu sorun sebebiyle sanallaştırma ortamında sunucular restart olmuştur. Ekiplerimiz tarafından sonuca yönelik çalışma gerçekleştirilmiştir ve çözümlenmiştir. Sunucularınızı kontrol etmenizi rica ederiz.  Bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla, GlassHouse

BİLGİLENDİRME

|
04.10.2024 15:24

Değerli Müşterimiz, 26.09.2024 tarihinde yaşanan hizmet kesintisine ait kök neden analizine aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. RCA Dokümanı Saygılarımızla, GlassHouse

BİLGİLENDİRME

|
22.06.2024 23:38

Değerli Müşterimiz, GlassHouse Cloud Equinix Veri Merkezi'nde bulunan yedekleme cihazımızda yaşanan sorun giderilmiştir. Bilgilerinize sunarız. Saygılarımızla, GlassHouse

BİLGİLENDİRME

|
22.06.2024 14:00

Değerli Müşterimiz, GlassHouse Cloud Equinix Veri Merkezi'nde bulunan yedekleme cihazımızda yaşanan sorun nedeniyle, yedekleme operasyonlarında kesintiler meydana gelmektedir. Uzman ekiplerimiz sorunun çözümü için...

BİLGİLENDİRME

|
30.05.2024 17:48

Değerli Müşterimiz, İstanbul Veri merkezi kaynaklı elektrik altyapısında yaşanan problem veri merkezi ekipleri tarafından giderilmiştir. Sistemler kontrollü olarak açılmıştır. Saygılarımızla, GlassHouse

BİLGİLENDİRME

|
30.05.2024 14:08

Değerli Müşterimiz, İstanbul Veri merkezi kaynaklı elektrik altyapısında sorun yaşandığı bilgisi alınmıştır. Ekiplerimiz veri merkezi çalışanları ile koordineli bir şekilde çalışmaktadır. Gelişmeler hakkında en kısa sürede tekrar bilgi...

PLANLI ÇALIŞMA DUYURUSU

|
25.05.2024 03:00

Değerli Müşterimiz, GlassHouse Ankara Veri Merkezi'nde 25 Mayıs 2024 tarihinde 03:00 ile 07:00 saatleri arasında network altyapımızda bakım çalışması yapılacaktır. Çalışma Başlangıç: 25.05.2024 03:00 Çalışma Bitiş: 25.05.202...